esmaspäev, 29. juuni 2009

Teade

Armsad blogi külastajad! Kuna ma olen saanud meili teel tagasisidet neljalt inimeselt, siis ma jätkan selle blogiga. Andke mulle veel natuke aega puhkamiseks ja siis ma jätkan uue hooga ja ilmselt ka mõningate uuendustega. Nimelt kavatsen ma panna paika sageduse ja nädalapäeva, millal ma hakkan retsepte lisama, et te ei peaks käima vaatamas ja pettuma kui ma pole midagi lisanud, vaid oleks kindel teadaolev aeg, millal tasub midagi uut oodata. Pakun teile kõigile ka võimalust teha küljele iga kasutaja nimeline kaust, kuhu võin tõsta retseptid, mis teid rohkem huvitavad ja kust te soovi korral leiaksite need kiiremalt üles. Selle kausta saan teile mina teha, aga andke siis palun oma soovist teda. Sinna panekuks võite saata ka retsepte, mis teil on juba olemas, siis saate nad siin kõik koos hoida. Samuti ootan meilile sille.varblane@gmail.com jätkuvalt teie retseptisoove, mida keegi teist sooviks siit blogist leida. Mida rohkem te ise kaasa aitate ja oma erivajadustest ja soovidest teada annate, seda parem ja teile kasulikum see blogi saab olema.
Nii et veel pisut kannatust. Seniks aga toredat suve!

Sille

Kommentaare ei ole: