neljapäev, 24. detsember 2009

Jõulusoov

Kui meie ümber pole rikkust, tuleb otsida seda meie seest. Meil igal on midagi enda ja teiste jaoks. Rasked ajad ei tähenda ilma rõõmuta olemist, lihtsalt rõõmu tuleb otsida teistest asjadest. Kui Sa mõtled sellele, mis Sul on - lapsed... abikaasa... kodu... toit laual või sõber vm või ükski neist, siis Sul on, mille üle rõõmu tunda.

Kui ma võiksin Sulle midagi soovida,
oleks see rahu.
Kui ma võiksin Sulle midagi anda,
oleks see elamus.
Kui ma saaksin Sind millestki hoida,
oleks see hoolimatus ja tuimus.
Kui ma saaksin Sind millegi eest kaitsta,
oleks see kurjus.
Kui ma võiksin endast midagi anda,
oleks see armastus.
Kui ma saaksin endast midagi jätta,
oleks see kogemus.

Soovin, et Sinu jõulud oleksid sellel aastal erilised!
Soovin, et Sa kogeksid midagi jõulude sügavast olemusest.
Ja ma palun Jumalalt Sulle, kes Sa seda loed, ühte erilist õnnistust ja sügavat rahu nende jõulude ajal!
Kauneid pühi ja meeldivaid kohtumisi järgmisel aastal!
Sille

Kui vähegi võimalik, ärge jätke jõuluajal sisse astumast ka kiriku uksest, sest ehk on Jumalal plaan teid selle aastal just selle kaudu õnnistada.

Kommentaare ei ole: